Agentura STUDENT s.r.o. zajišťuje již více jak 25 let brigády jak pro studenty, tak nestudenty. Kromě běžného servisu nabízíme u většiny brigád denní vyplácení záloh. Denně nabízíme více jak 300 směn na několika desítkách pracovišť.
O společnosti
Popis práce
Pro našeho klienta – prémiového prodejce spotřební elektroniky – hledáme zodpovědného a organizačně schopného HR Administrátora/ku, který bude podporovat HR oddělení a zajišťovat administrativní činnosti spojené s řízením lidských zdrojů.
Náplň práce:
- Tvorba a zveřejňování pracovních nabídek;
- Koordinace pohovorů a výběrových řízení;
- Správa personálních souborů a administrativních dokumentů;
- Řešení dotazů a požadavků zaměstnanců;
- Realizace výstupních pohovorů a analýza problémů;
- Příprava pravidelných reportů pro HR oddělení.
Požadujeme:
- Praxe v administrativě, ideálně v oblasti HR;
- Výborné organizační a komunikační schopnosti;
- Pečlivost, zodpovědnost a schopnost pracovat v týmu;
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
- Nástup možný ihned;
- Pracovní doba: 6 hodin denně ve všední dny;
- Flexibilita v případě potřeby (např. pro školu);
- Nástupní mzda: 200 Kč/hod, po zaučení až 215 Kč/hod (zaučení trvá přibližně 3 měsíce);
- Možnost zaměstnání na pracovní poměr přímo s klientem.