Podnikání jako fyzická osoba, téměř 100% brigádníků z řad studentů VŠ. Pracovalo pár desítek brigádníků za měsíc, do 500 brigádníků za rok.
Využití poptávky po brigádnících v rámci druhé vlny kupónové privatizace a stavebního boomu, zaměstnáno za rok necelých 3 000 brigádníků. Zahájení spolupráce s velkými korporátními firmami.
Založení společnosti s ručením omezeným Agentura STUDENT s.r.o. Zavedení bonusu denního vyplácení mezd ihned po práci, který je brigádníky vysoce ceněn dodnes.
V roce 2000 jsme překonali hranici 10 000 brigádníků. Agentura STUDENT s.r.o. byla zakládající člen APA – Asociace pracovních agentur.
Zcela nová legislativní pravidla, vznik agenturního zaměstnávání v jeho dnešní podobě, tj. dočasné přidělení zaměstnanců agentury práce k uživateli. Překonali jsme hranici 20 000 brigádníků.
S kolegy Tomášem Prajzlerem a Petrem Skondrojanisem jsme se podíleli na založení personální agentury Advanced Search, s.r.o., dnešní název Talentor Advanced Search s.r.o.
Realizovali jsme nový způsob zaměstnání brigádníků – Payroll Outsourcing. Některými společnostmi (pseudoagenturami) jsou pod stejným názvem nabízeny služby, což je jiná a ne zcela legální varianta poskytování zaměstnanců. Zaměstnáno přes 30 000 brigádníků.
Pro vyšší důvěryhodnost jsme navýšili základní jmění na 8 000 000 Kč, abychom před našimi klienty prezentovali naši vysokou stabilitu a jistotu spolupráce s naší agenturou.
Jednatelem a provozním ředitelem agentury se stal Jan Zábranský.
Opustili jsme kanceláře v areálu VŠ kolejí Jižní město a přestěhovali se blíže k pracovníkům, kousek od stanice metra Chodov. Zaměstnáno přes 40 000 brigádníků.
Implementovali jsme nový IS Blahovec.NET, který je pro nás dodnes nejlepším a nejkomplexnějším systémem pro pracovní agentury. Získali jsme nové technické možnosti, rozšířili spektrum služeb, zvýšili efektivitu výběru zaměstnanců. Stali jsme se členem APPS – Asociace poskytovatelů personálních služeb.
Spuštění nového webového systému registrace pracovníků, rezervace a obsazování volných pozic elektronicky prostřednictvím webové aplikace eBrigady. Zaměstnáno přes 50 000 brigádníků.
Nový elektronický systém pro naše klienty eObjednávky, který umožňuje zadávání nových objednávek prostřednictvím webového rozhraní. Je možné on-line sledování obsazení objednávek a elektronické vyplnění docházky.
Další velké stěhování, tentokrát v rámci budovy o patro výše - výsledkem více jak půl roku trvající rekonstrukce jsou nové moderní kanceláře s prostornou čekárnou. Veškeré prostory včetně čekárny pro brigádníky jsou plně klimatizovány.
Spuštění nové webové prezentace s moderním on-line rozhraním jak pro klienty, tak pro naše brigádníky. Zaměstnáno přes 80 000 brigádníků. Dosáhli jsme za rok obratu přes 200 mil. korun a zajistili přes 1 000 000 hodin.
Po 22 letech působení jsme obdrželi od Generálního ředitelství ÚP ČR povolení ke zprostředkování zaměstnání na dobu neurčitou. Dosud jsme si museli žádat každé 3 roky o prodloužení povolení.
Abychom ulehčili brigádníkům možnost rezervace směn, vytvořili jsme aplikaci na android. Ta umožnila brigádníkům mít online přehled o směnách - po dvou měsících užívání se počet brigád obsazených přes aplikaci dostal na 10%.
Vzhledem k situaci ohledně COVID-19 jsme přešli na denní vyplácení záloh na účet v maximální výši. Brigádník odpracuje směnu, pošle žádost o platbu a další pracovní den jí odesíláme - této možnosti záloh využívá přes 70% brigádníků.
Jednatelé agentury byli zvoleni do vedoucích pozic v obou asociacích pracovních agentur působících v ČR.
Ing. René Kuchár - člen prezídia APPS.
Bc. Jan Zábranský - člen revizní komise a legislativní skupiny APPS.
Mgr. František Jareš - viceprezident APA.