1992 Založení Agentury STUDENT
Před samotným založením agentury podnikal majitel René Kuchár jako fyzická osoba v době studií na vysoké škole. Téměř 100% brigádníků bylo z řad studentů VŠ.
Pracovalo pár desítek brigádníků za měsíc. Maximálně 500 brigádníků za rok. | |
| 1997 Vznik s.r.o., nová „revoluční“ služba pro brigádníky
V roce 1997 byla založena společnost s ručením omezeným Agentura STUDENT s.r.o. Zavedli jsme bonus denního vyplácení mezd ihned po práci, který je brigádníky vysoce ceněn dodnes. |
2001 Růst, založení Asociace pracovních agentur
V roce 2000 jsme překonali hranici 10 000 brigádníků. Agentura STUDENT s.r.o. byla zakládající člen APA – Asociace pracovních agentur. | |
| 2004 Velký legislativní třesk
Zcela nová legislativní pravidla, vznik agenturního zaměstnávání v jeho dnešní podobě, tj. dočasné přidělení zaměstnanců agentury práce k uživateli. Překonali jsme hranici 20 000 brigádníků. |
2005 Dceřiná personální agentura
S kolegy Tomášem Prajzlerem a Petrem Skondrojanisem jsme se podíleli na založení personální agentury Advanced Search, s.r.o., dnešní název Talentor Advanced Search s.r.o. | |
| 2006 Nová „revoluční“ služba pro klienty
Realizovali jsme nový způsob zaměstnání brigádníků – Payroll Outsourcing. Některými společnostmi (pseudoagenturami) jsou pod stejným názvem nabízeny služby, což je jiná a ne zcela legální varianta poskytování zaměstnanců. Zaměstnáno přes 30 000 brigádníků. |
2007 Zvýšení základního jmění
Pro vyšší důvěryhodnost jsme navýšili základní jmění na 8 000 000 Kč, abychom před našimi klienty prezentovali naši vysokou stabilitu a jistotu spolupráce s naší agenturou.
Jednatelem a provozním ředitelem agentury se stal Jan Zábranský. | |
| 2008 Operace „Kulový blesk 1“
Opustili jsme kanceláře v areálu VŠ kolejí Jižní město a přestěhovali se blíže k pracovníkům, kousek od stanice metra Chodov. Zaměstnáno přes 40 000 brigádníků. |
2009 Nový informační systém
Implementovali jsme nový IS Blahovec.NET, který je pro nás dodnes nejlepším a nejkomplexnějším systémem pro pracovní agentury. Získali jsme nové technické možnosti, rozšířili spektrum služeb, zvýšili efektivitu výběru zaměstnanců. Stali jsme se členem APPS – Asociace poskytovatelů personálních služeb. | |
| 2011 Nová webová služba pro brigádníky
Spuštění nového webového systému registrace pracovníků, rezervace a obsazování volných pozic elektronicky prostřednictvím webové aplikace eBrigady. Zaměstnáno přes 50 000 brigádníků. |
2012 Nová webová služba pro klienty
Nový elektronický systém pro naše klienty eObjednávky, který umožňuje zadávání nových objednávek prostřednictvím webového rozhraní. Je možné on-line sledování obsazení objednávek a elektronické vyplnění docházky. | |
| 2014 Operace „Kulový blesk 2“
Další velké stěhování, tentokrát v rámci budovy o patro výše - výsledkem více jak půl roku trvající rekonstrukce jsou nové moderní kanceláře s prostornou čekárnou. Veškeré prostory včetně čekárny pro brigádníky jsou plně klimatizovány. |
2017 Dále rosteme. Nové webové stránky.
Spuštění nové webové prezentace s moderním on-line rozhraním jak pro klienty, tak pro naše brigádníky. Zaměstnáno přes 80 000 brigádníků. Dosáhli jsme za rok obratu přes 200 mil. korun a zajistili přes 1 000 000 hodin. | |
| 2019 Obdržení povolení na dobu neurčitou
Po 22 letech působení jsme obdrželi od Generálního ředitelství ÚP ČR povolení ke zprostředkování zaměstnání na dobu neurčitou. Dosud jsme si museli žádat každé 3 roky o prodloužení povolení. |
2020 Vytvoření aplikace na android
Abychom ulehčili brigádníkům možnost rezervace směn, vytvořili jsme aplikaci na android. Ta umožnila brigádníkům mít online přehled o směnách - po dvou měsících užívání se počet brigád obsazených přes aplikaci dostal na 10%. | |